luni, 18 aprilie 2011

Download Devil May Cry 3 [PC,PS2]



Cred ca va intrebati: WTF! ce cauta jocul asta vechi pe aici?
Ei bine povestea este destul de lunga ca sa zic asa :)),totul a inceput acum vreo 2-3 ani cand am vazut pe un forum animeul Devil May Cry subtitrat in romana,avea 12 episoade,le-am descarcat pe toate si le-am tras pe un DVD,DVD-ul l-am pierdut si peste ani si ani :)) l-am gasit si am vazut toate episoadele,afland apoi ca animeul era facut dupa niste jocuri m-am gandit sa incerc si jocurile,am gasit Devil May Cry 3 pe filelist»download»am vazut ca este destul de tare si m-am gandit sa il pun si aici pe blog :) .

Acum sa povestesc cate ceva si despre joc,in joc tu esti in pielea unui 1/2 demon 1/2 om pe nume Dante,desi Dante este un demon el se ocupa cu ucisul altor demoni, ca sa zic asa e un fel de mercenar,inarmat cu ditamai sabia si 2 pitoale trebuie sa curete lumea de demonii care vin "din cealalta lume" .
Primele 2 titluri ale jocului adica Devil May Cry si Devil May Cry 2 au fost lansate exclusiv pe PlayStation 2,al 3lea titlu fiind portat si pe PC,iar al 4lea se gaseste si pe x360.



PC: Filelist| Gamestorrents|The Pirate Bay

PS2: Filelist|Gamestorrents|The Pirate Bay

0 comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...